Case Study
Ο Ν. Σπυρόπουλος είναι Ειδικός Ορθοδοντικός και διατηρεί ιατρείο στον Πύργο Ηλίας. Κομμάτι της digital στρατηγικής μας, ήταν η εφαρμογή SEO ενεργειών στον ιστότοπό του. Αρχικό βήμα του Search Engine Optimization, ήταν η έρευνα και εύρεση των κατάλληλων όρων αναζήτησης που ψάχνουν οι χρήστες του Διαδικτύου σύμφωνα με τις υπηρεσίες που ο ιατρός παρέχει. Στη συνέχεια, εντάξαμε στα κείμενα του site τις πιο δημοφιλείς λέξεις- κλειδιά για τις υπηρεσίες του, με βασικό στόχο να καταφέρουμε την αύξηση του οργανικού traffic στην ιστοσελίδα του.
Έτσι, εάν κάποιος χρήστης αναζητήσει στο Google Search κάποια από τις λέξεις-κλειδιά που έχουμε ορίσει, θα δει τον ιστότοπο στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης στην πλατφόρμα της Google. Με τον τρόπο αυτό, καταφέραμε το 2021 να αυξήσουμε την οργανική επισκεψιμότητα του ιστοτόπου κατά +220.42% σε σύγκριση με το 2020.