background

Υποστήριξη

Μην ανησυχείτε για τίποτα

Η υποστήριξη όπως πρέπει να γίνεται

Στο MedCRM επενδύουμε τα 2/3 του ανθρώπινου δυναμικού μας στην υποστήριξή σας. Βρισκόμαστε δίπλα σας σε οτιδήποτε προκύψει και δίνουμε λύση σε όλα σας τα ερωτήματα.

  • Μέσος όρος επίλυσης προβλήματος: 5 λεπτά

Πολλοί τρόποι υποστήριξης

Μέσω email: Μπορείτε να μας στείλετε email στο [email protected] περιγράφοντας το πρόβλημά σας. Η ομάδα μας θα σας απαντήσει άμεσα.

Μέσω γραπτού αιτήματος εντός της εφαρμογής: Ο καλύτερος τρόπος υποστήριξης, καθώς υπάρχει ένα ιστορικό για όλη την επικοινωνία μας. Στο αίτημα μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να αφήσετε ένα επιπρόσθετο σχόλιο και να ενημερωθείτε εύκολα για την εξέλιξη του ζητήματος.

Μέσω τηλεφώνου: Μπορείτε να ζητήσετε να σας καλέσουμε για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα. Η διαδικασία γίνεται μέσα από την εφαρμογή του MedCRM. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα σας καλέσουμε εντός 5 λεπτών.

Υποστήριξη MedCRM
Κέντρο Βοήθειας MedCRM

Εκπαίδευση

Με την έναρξη της συνεργασίας μας προγραμματίζουμε 1 ώρα για την εκπαίδευσή σας στην εφαρμογή. Σας δείχνουμε αναλυτικά τον τρόπο χρήσης του MedCRM και λύνουμε οποιαδήποτε απορία σας.

Το MedCRM διαθέτει μια ολοκληρωμένη βιβλιοθήκη με οδηγίες χρήσης και χρήσιμες συμβουλές, στα οποία μπορείτε να ανατρέξετε ανά πάσα ώρα και στιγμή.

logo

Αποκτήστε τον απόλυτο έλεγχο του ιατρείου σας με το MedCRM, το πιο σύχρονο κι ευέλικτο ιατρικό λογισμικό.

Επικοινωνία